Nära-döden-upplevelse...

När makaroner åker ner i luftstrupen då får man lätt en nära-döden-upplevelse. Men jag såg inte ljuset i tunneln, troligen beroende på de tårar som porlade ur ögonen(säkert 2 liter)... När jag väl kunde andas igen insåg jag att jag nog inte varit sååå nära döden som jag trott eftersom jag inte sett mitt liv flasha förbi.. Det har jag läst att man ska se, i normala fall!!

Nu är det fredag, underbara fredag.. Då vet man att man har två hela dagar på sig att ladda energi inför en ny krävande arbetsvecka.. Att jag bara har jobbat 1,5 dag den här veckan.. ja det hör liksom inte hit! Har ju faktiskt legat sjuk, det kräver en massa energi oxå...

Vädret är underbart, VÅREN ÄR HÄR!!! Härligt! 
Men hundskiten har töat fram, inte lika mysigt! MIN HUND bär ingen skuld till för detta, för jag är en ordentlig matte med massor av svarta plastpåsar i fickorna. Att folk inte förstår att "det som göms i snö, kommer upp i tö".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0