Startskottet har gått... jag är en bloggare..

Det känns spännande med en egen blogg.. Vad ska jag skriva här måntro??!! Förmodligen blir det saker som jag blir glad av, irriterad på, uppfylld av och ilsken på... Jag är tuff så därför går jag direkt in på ilskan idag :o)

Varför kan man bara vara sjuk 2, 4, 6 eller 8 timmar enl FK??? Det pratas så mycket om att sjukskrivna ska tillbaka till arbetet... men låt folk öka sin arbetstid med en timme i taget istället för att som idag gå från två till fyra timmar(det är ju en dubblering av tiden), från fyra till sex(som egentligen blir 7 timmar på arbetet inkl lunchen då man ändå inte kan vila på samma sätt som hemma)... Har de inga räkneapparater till att räkna ut ersättningen eller vad är problemet?? Jag tror att Clas Ohlsson har rätt billiga sådana som de kan införskaffa!

Kommentarer
Postat av: malin

Heja heja...Välkommen till bloggberoendet!!
Ska följa din blogg förstås...

Ha det gott idag.

2008-04-16 @ 10:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0