Det gick inte att smita...

Nähäpp... den nästan 15 kvadrat stora bron blev aldrig inoljad genom något mirakel så det var bara att kavla upp ärmarna, röra runt i burken, ta fram penseln och sätta igång.. Under den timme jag målade, brädlängd för brädlängd, så tänkte jag "här kan vi förena nytta med nöje" och körde lite yogaövningar.. men det kändes som om jag stod i "hunden" (upp o ner V) mest hela tiden.. Jag har strechat min lår och vader så det räcker för veckor framöver.. Tror att jag övade lite stepp också då jag i sidled drog penseln genom heeeeela brädan i ett enda drag.. Kan ni se det framför er?? :o)

CU

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jo, jag ser det framför mig.. :)

2008-08-18 @ 00:06:38
URL: http://dreamsalive.blogg.se/
Postat av: anjocapi

Hehe.. idag måndag och jag har fortfarande ont!!!

2008-08-18 @ 09:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0