Komma igång igen...

Blev så lycklig när jag såg Träningsvärkstans höstschema.. De behåller afron på tisdagar halv sju.. Yippie! Likaså är lördagstiden kvar.. Yes, äntligen kan jag komma igång med den afrikanska dansen igen.. Har nämligen börjat få rätt mycket ont i nacke och rygg och jag är helt säker på att det är för att jag INTE dansat på hela sommaren, inte ens runt midsommarstången.. har faktiskt inte ens sett en riktig sådan i år.. Skämmes på mig!

Men på tal om midsommarstång.. är det inte hemskt att vi svenskar är kända för "små grodorna"!!! Alltså Ingemar Stenmark, ABBA, ljust dygnet runt osv, det kan jag köpa och stå för, men något så löjligt som groddansen.. herregud! 


 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vad roligt att du tänker dansa afrikanskt igen. Det har jag också ägnat mig åt tidigare. Kul och konditionskrävande! (Pust)

2008-08-27 @ 18:12:20
URL: http://dreamsalive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0