Äntligen här...

Igår var en rätt dryg dag, hoppade på bussen kl 8.00 på morgonen och framme hos mamma kl 18.00! Väntetiden på 2,5 timmar i Luleå löste jag med en härlig lunch med mina kära kusiner T och M.

Men nu är jag här!!! Yes!

Igår kväll satt jag på mammas bro och lyssnade på tystnaden, tittade på månen och bara njöt! Och i morse när jag vaknade och tittade ut så såg jag ett riktigt "julkortslandskap" med snötyngda granar, en sol vars sken lyser vid horistonen och 18 minusgrader. I just love it!!!

Jag hoppas att jag ska lyckas få in några bilder så ni får se allt det vackra!!

//En redan ostressad Pia :o)

Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Åh, vad härligt det låter med riktig vinter. Här i Småland är det 3 pluss, regn och grått...

snyftar

2008-12-07 @ 11:46:27
URL: http://missyelliot.blogg.se/
Postat av: Inga-Britt

Hej vännen!



Tänk att man aldrig blir för gammal för att längta till mamma! Passa nu på att vara "barn", och njut av att få umgås med din mamma, äta de berömda köttbullarna o.s.v.

Snart måste du hem och själv vara mamma.

Ha det riktigt skönt.



Kram

2008-12-08 @ 17:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0