En älskarinnas bekännelser...

Bloggen en Älskarinnas bekännelser ligger i koma.. och har gjort det rätt länge nu.. Sista inlägget var den 14 november.

Jag saknar hennes texter. Det har spekulerats om det är sanning eller fejk det hon skriver, men för mig har det inte spelat någon roll. Jag tycker inte speciellt mycket om poesi men det här har varit så nära poesi som man kunnat komma och jag har älskat varje inlägg.. Visst, de har gett mig blandade känslor ibland, men jag har känt något varje gång jag läst hennes texter..

Så nu spekulerar jag i vad som kan ha hänt.
- Har de tagit ut alla sparpengarna och stuckit utomlands? På över en månad??
- Har frun kommit på dem och älskarinnan ligger nu på sjukhus? Shit, hoppas verkligen inte det!
- Har hennes dator kraschat? Och det finns inga andra datorer så långt ögat når??
- Har hon halkat och slagit huvudet i trottarkanten, vilket resulterat i att hon tappat minnet och inte minns sin inloggning?
- Har han bestämt sig för sin fru? Sitter älskarinnan i ett hörn och gråter? Men i över en månad???
- Har hon helt enkelt ledsnat på bloggen? Lever ut sakerna i verkligheten och inte på bloggen?

Ja, frågorna är många och svaren är få... eller typ finns ej!


Kommentarer
Postat av: E

Jag har också läst den och precis som du skriver,det spelar kvitta. Oavsett vad så är det säkerligen något som inträffat eftersom den ligger på is...



Ja, det där med K.M är så lustigt,kan ej förstå det måste jag säga...Må så gott. kramar

2008-12-17 @ 16:32:01
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Anna-Carin

Hej!

Är glad för att jag äntligen tagit mig tid att kolla in din blogg! Kul läsning och vilka fantastiska foton! När jag släpper min hemsida skickar jag dig min adress. Hör av dig så kan vi ses för en fika på något mysigt Kafé. Kram

2008-12-17 @ 20:31:04
Postat av: CAT

Hihi...

Har oxå spekulerat lite och jag trodde väl att det kanske var så att det kommit till allmänhetens kännedom vad som sker bakom dörrarna där eller vart dom nu gör det ;)

Och nu är hon så uppskärrad så hon valt att inte skriva...

Typ nått sånt ;)

Kram

2008-12-18 @ 02:08:24
URL: http://catmalou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0