Gammal???

Hm, jag undrar om jag börjar bli gammal? Gammal på det sättet att man vaknar skittidigt på mornarna.. Men de äldre (utan att generalisera alls..) somnar till Rapport, vaknar upp vid 23-tiden, går och lägger sig och vaknar igen kl 05,30!! Jag fattar att om man sovit framför tv:n hela kvällen så är man kanske pigg som en mört vid den tiden, men...

... om jag verkligen är vaken hela kvällen, lägger mig vid 22,30-tiden, läser ett bra tag och ÄNDÅ vaknar skittidigt, då är det väl något som är fel? För till skillnad från PRO:arna (ja, jag vet att de kan vara med i SPF oxå!) så vaknar jag inte pigg som en lärka utan är trött till tusen men kan inte somna om.. Det tycker jag är oschysst som f-n!!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ja, man kan ju undra hur det då ska bli när du blir gammal... Inte lägga dig alls?



Själv tycker jag om att vakna tidigt, det är så tyst och stilla. Jag och en rykande kaffekopp, det är mysigt.

2008-12-03 @ 09:29:48
URL: http://dreamsalive.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag är likadan (som du säkert läst). Spelar för 17 ingen roll när jag går och lägger. Kliver alltid upp vid 6.30-7. Suck. Och jag är bara 30 nånting.

2008-12-03 @ 16:34:40
URL: http://desertchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0