Glada jag...




Motiveringen lyder som följer:

Denna bloggen byggs och fylls av NÄRHET - närhet i rum, tid och förhållande!
Dessa bloggarna är osedvanligt charmerande och söta, och syftet är att finna och att vara vänner.
De är inte upptagna av utmärkelser och själviskhet.
Vårt hopp är att när banden på dessa utmärkelser är gjorda, vill ännu flera vänner fortplantat sig.
Var snäll och ge lite extra uppmärksamhet till dessa!!
Ge denna utmärkelsen till åtta bloggare, som i sin tur väljer ut åtta bloggare.
Kopiera in texten o bilden på deras utmärkelse

Fick  denna utmärkelse av Cat och jag blev jätteglad!

Lämnar detta till mina vänner, vars bloggar jag besöker och kommenterar i princip varje dag. Ni vet vilka ni är!!
Så ta till Er denna utmärkelse, som bör hamna i ett av era inlägg! För där hör den hemma!

Kommentarer
Postat av: Anna

HEJ!

Hade precis skrivit ett inlägg om julförberedelser men det verkar jäkligt svårt för blogg.se att publicera det...

Snart kommer det väl in... hoppas jag.

Ha det gott!

Kram Anna

2008-12-18 @ 21:37:17
URL: http://annabackhouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0