Körslaget...

Jag saknar Joacim Cans och hans otroligt coola kör!!


Men man må ju ge dessa nya körledare en chans i allafall!! :o)

Tyckte nog att Wells kör var bäst ikväll. De hade bäst arrangemang och alla sjöng.. Flera av de andra körerna hade en solist och resten av kören mest "do"-ade, "lal"-ade eller "mmm"-ade.. Sämst tyckte jag La Gayla (stavning?)  och hennes gäng var..

Jag kommer i allafall att bänka mig framför tv:n i morgon kväll, öh...*tittar på klockan*  ikväll, menar jag.. :o)

God natt, mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahahaha, HELT säker! Jag mins mycket väl att jag målade på det ;)

2008-12-27 @ 02:00:42
URL: http://jennysvensen.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag blev förvånad över att inte Nannes kör var bättre, för hon brukar vara bra. Men det var väl fel låtval. LaGaylas kör var verkligen sådär. Wells var i alla fall toppen, som vanligt!

Så tycker jag...

2008-12-27 @ 07:18:53
URL: http://annabackhouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0