Livet ställs på sin spets...

Ibland är Livet hårt och skoningslöst. Och Livet "tar fångar"!
Ibland träffar Livets allvar människor som en blixt från en klar himmel. Eller som en spark i magen.
Ibland hatar man verkligen frasen "det finns en mening med allt".
Ibland finns det faktiskt ingen jävla mening alls!
Ibland känner man stor maktlöshet för allt man kan göra är att vänta och se.

Men jag hyser tillförsikt för jag tror på vetenskapen och på alla de små mirakel som händer när man minst anar det..
Allt kommer att gå bra.. det är faktiskt den enda mening som är värd att notera och det är den som ska användas som ett mantra!
Allt kommer att gå bra!

Jag sänder massor av energi!

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack snälla du för nomineringen! Du är fin...Ses vi innan jul? Jag är kvar till den 22:a, har föreläsning den dagen. Kram

2008-12-14 @ 22:34:58
Postat av: Kontorsråttan

Fint. Jag gillar också mantrat:

Snart går jag vidare.

2008-12-15 @ 19:40:32
URL: http://kommunhuset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0