Lucka 11 och 12...

Halkade ju lite efter då jag inte hann in på bloggen igår.. Så här kommer gårdagens och dagens lucka i ett och samma inlägg..

I lucka nr 11 finner vi Monas Universum. En mamma i sina bästa år med bl a en Taliban till 5-åring.. Jag lovar att det blir många glada miner när du läser den här bloggen.. 

Bakom lucka nr 12 döljer sig Bittes Bus. En tjej vars blogg du absolut måste läsa.. Hon skriver väldigt bra om livet! Däremot måste jag kolla med henne hur man hittar de äldre inläggen.. Hon har joxat en del med layouten!! ;o)

Ja, så då var man halvvägs genom kalendern.. :o)

Kommentarer
Postat av: Bitte

Hedrande;-)

Nu går det att hitta äldre inlägg på min blogg!

2008-12-12 @ 12:40:23
URL: http://bittesbus.wordpress.com/
Postat av: Anna

Jo, det var till storasyster som lillebror röt LÄGG AV. Annars hade jag inte funnit det hela så särskilt komiskt, eller i alla fall inte lika kul...



Kram Anna

2008-12-12 @ 14:24:46
URL: http://annabackhouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0