Lucka nr 22...

Ojojoj, nu närmar det sig finalen på min julkalender.. ja allas faktiskt!! När jag började så tänkte "hur i h*lvete ska jag lyckas få ihop bloggar att presentera i 24 luckor" och nu tänker jag "shit, jag tror jag får köra en kalender som slutar sista januari istället" för så många bloggar finns kvar att lyfta fram!! :o)

Så ni som inte "blir" någon lucka i årets kalender; hold your horses.. jag länkar till er sida på något annat sätt, I promise!!

Lucka nr 22 tillägnas en alldeles ny bekantskap, typ en vecka gammal.. Men hon är fantastiskt rolig och jag får hysteriskt roliga inre bilder av hennes inlägg. Det är CoolBettan som jag vill puffa för idag!! Väl värt ett besök...

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag är nog också en periodare vad det gäller böcker. Jag kan läsa flera deckare på rad, sen glider jag in på mer humoristiska böcker, för att fortsätta med en kärleksroman... Fast jag har en viss förkärlek till deckare. Å andra sidan är roliga böcker underbara.



Jag minns det inte, men mamma har sagt att jag började läsa vid 5,5 års ålder, så det har ju blivit ett ganska stort antal böcker vid det här laget.

Nu ska jag välja en ny bok i min hög...

Njut av julhelgen!

Kramar Anna

2008-12-22 @ 21:08:03
URL: http://annabackhouse.blogg.se/
Postat av: coolbettan

Nu har jag något STORT att berätta vid middagen imorgon! Jag, Bettan har blivit en lucka i din kalender, så, SÅ HEDRANDE. Bugar och tackar!

Får nog snart börja använda solglasögon även inne:-)

Kram till Dig!

Glada coolbettan

2008-12-23 @ 00:03:15
URL: http://coolbettan.blogg.se/
Postat av: Spiderchick

jupp det finns många bra bloggar. Och dem flesta ligger inte på topplistan om man säger så... =)

2008-12-23 @ 15:55:32
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: tusensanningar

Oj, alla dessa julkalendrar med bloggtips alltså. Mina prenumerationer på bloggkoll har verkligen skjutit i höjden sen första december. Tack för 23:ans tips.

2008-12-23 @ 19:19:49
URL: http://tusensanningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0