De tre önskningarna slog in..

Ja, gårdagens loppis verkar ha gynnat alla; mig, köparna(förhoppningsvis!) och Röda Korset!! Drog ihop nästan 600 kr och det kändes riktigt bra.. Är glad att vi var där tidigt för vi fick platser i skuggan under björkarna; tror jag hade dött om jag suttit mitt ute på grusplanen.. Det var som en bakugn där!!

Men som svensken säger "klaga inte, det kan vara enda dagen med sol och värme. Det är bara att pressa på"!

image41

Och nog är det säkert många som "pressat" till sig en härlig (?) solBRÄNNA!!!!
(Det är inte min rygg på bilden.. vore det min skulle det synas lite fler valkar!!! Hehe)

Kommentarer
Postat av: maria

Åh det ser ut att svida....

2008-06-05 @ 10:31:19
URL: http://hippamorsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0