Fotfetishist...

Jag är en fotfetishist.... i allafall när det gäller bebisfötter!!! De flesta har lärt sig att det inte är någon idé att sätta på bebisen en body med hel fot... nej, när jag ska träffa en bebis ska den ha sockor.. som jag kan ta av för att kunna pjollra med de söta, knubbiga tårna!! :o)

När mina tjejer var små så kunde jag sitta och smörja in och massera deras fötter med lavendellotion.. Speciellt under sommartid, då de fått riktiga "svartfötter" efter allt barfotaspring.. Massagen, i samband med lavendeldoften, gjorde att de ofta somnade på ett kick efteråt!

Jag kan fortfarande massera deras emellanåt torra eller onda fötter, men jag måste ju erkänna att det inte är liiiiika mysigt att pjollra med fötter i storlek 38!! :o)

 

Kommentarer
Postat av: Anna

Skrattar, hittar en till sak vi har gemensamt, loppis, jag älskar loppis, röda korset och alla såna second hand affärer, det är skit kul.

Och vilka fina bilder du knäppt med mobilen, just den när frosten sitter i lingonriset var så fin

Kramz

2008-06-07 @ 20:03:14
URL: http://wiccan.blogg.se/
Postat av: anjocapi

Härligt Anna!! Vi får snacka om våra fynd på mailen sen.. Ja, jag är riktigt nöjd bilden OCH mobilen som faktiskt ger en riktigt bra skärpa på bilderna. Kram!!

2008-06-07 @ 21:30:14
Postat av: Boi

Vet du vad en fotfetishist är för något? du verkar inte veta det!Fetish är sexuellt föknippat om du inte visste.Missbruka inte ord som du inte vet vad dom innebär!

2009-05-29 @ 19:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0