Fynd..

Hittade en tygbeklädd, väldigt rosa bok på Röda Korset.. Den kostade 40 kr men just den dagen hade RK halva priset på allt, m a o 20 spänn för en riktigt annorlunda bok.. Det var "Ashimas bok" av Caroline Giertz.. Den fångade verkligen min uppmärksamhet, både för färgen, men oxå för att det på baksidan står "Gud hade en hustru. Det här är hennes berättelse".. Får återkomma senare med en åsikt om innehållet.. Visar det sig att den inte var så bra, så blir den i allafall snygg i bokhyllan!! :o)


Nu ska jag krypa ner under täcket med Jonathan Kellerman... alltså inte författaren utan hans bok!! Tror att min man skulle protestera annars... i allafall EFTER att fotbollen är slut på tv:n!!

Kommentarer
Postat av: annsofhie wiklund

Hej !! Jag ser att du för någon dag sedan skrev att du skulle till Turkiet. Vi har varit där i mitten av maj 14 dagar. Vi bodde i Side. Det var verkligen underbara dagar, sol, inga bekymmer mm dvs det är bara att njuta o man njuter. Det kommer du också att göra det lovar jag dej. krammmar

2008-06-22 @ 21:44:56
Postat av: anjocapi

Härligt!! Det ska jag göra... Vi måste höras av någon gång på telefon.. Hoppas allt är bra med er.. Stor kram!

2008-06-23 @ 14:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0