Lite nya foton...

Som jag skrivit tidigare, när jag mår bra så fotar jag massor.. Mobilkameran är välanvänd... men jag ska ta mig i kragen och släpa med vår nya digitala systemkamera nästa gång jag tar min promenad med Bessie.
Pilar är ett av mina favoritträd.. När man tittar på dem så känns det som om man skulle kunna lägga sig i trädkronan och vaggas till sömn!
Pilträdets kronblad      
Foto: anjocapi

Maskrosor är förunderliga blommor. De tränger sig upp mot solen, till och med genom asfalten. Jag tycker att det finns en skönhet i maskrosens bägge stadier, även om jag, i min gräsmatta, helt klart föredrar den gula perioden :o)
              
Foto: anjocapi


Här har vi några överlöpare!! Tror de att de inte syns??? :o)
 
Foto: anjocapi


Äppel- och körsbärsblom!! Alldeles, alldeles .... underbart!
 
Foto: anjocapi


Foto: anjocapi

See U later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0