Pirr i magen..

Ojojoj, vad har jag hittat på?? Om ni följt min blogg så vet ni att någon globetrotter är jag då INTE!! Så varför har jag då bokat en resa med dottern till Turkiet??? Måste man verkligen ha ett funktionshinder av den fysiska sorten för att kunna få med sig en ledsagare på resan?? :o) 41 år gammal och det är första gången som jag ska vara den som håller i trådarna... De tidigare två(2!!) gångerna som jag varit utomlands var dels med jobbet(många duktiga ledsagare där!!) och med fotbollslaget(många extramammor hade man) så min rutin och erfarenhet är lika med noll!!! Har inte talat om detta för dottern; vill inte skrämma livet ur henne!! :o)

Alanya 

Men eftersom vi reser med Fritidsresor så antar jag att det bara är att följa strömmen!! :o) Den 16 juli bär det iväg..
Här ovan syns Kleopatrastranden i Alanya och vårt hotell ligger någonstans i gyttret av hus.. Det ska bli underbart att få sola, bada, shoppa och promenera runt.. Tänk att jag faktiskt ska plocka en EGEN sten att ta hem den här gången!! :o)

See U later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0