Amatörfotograf..

Ett gott tecken på att jag mår rätt bra, det är när mobilkameran är full i bilder!! :o) Tömde den idag och insåg att "jösses, här var bilder från augusti förra året"... Det är så häftigt att, med hunden, gå samma stig i skogen och upptäcka skillnaden på träden och marken beroende på årstiden.. Just nu är en riktigt härlig tid, då allt börjar grönska och små blommor visar sig..

image31
Foto: Anjocapi


Naturen är grön, skön, omväxlande och alldeles, alldeles underbar!!!  
Kan det vara mor och dotter Svamp? Fortfarande för liten för att få stå ensam i världen?!

image32
Foto: Anjocapi

En av de härligaste bilder jag tagit.. För mest av allt älskar jag den här tiden på året, då hösten är på gång och luften är klar och lite kall och allt har fått en fin kant av frost...
image33
Foto: Anjocapi


Avslutar med en härlig bukett blommor som jag vill överräcka till alla mina vänner! Jag är så glad för att ni finns!
image35
Foto: Anjocapi

Kommentarer
Postat av: - Paula

sista bilden va jättefin :)

2008-05-26 @ 20:39:39
URL: http://pa0u.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack Paula för din kommentar! Ja, jag är riktigt nöjd med den bilden.. :o)

2008-05-26 @ 22:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0