Blodomloppet...

I torsdags var jag hurtig tillsammans med en MASSA andra människor.. Men säg, vad gör man inte för en kasse med godsaker?? :o) Först började jag med att gå runt och plocka på mig alla gratisgrejer.. Blodomlopps t-shirt, landstings t-shirt o annat smått o gott.. Det här är väl vårt svar på Stockholms mingelfester :o) Jag menar, gratis dryck, gratis mat och prylar...

Jag och S gick 5 km medan de andra tokarna från jobbet sprang.. vissa sprang t o m 1 mil!!!!
Kändes kul att knata runt med S för då hann vi prata lite ditt och datt.. Det är svårt att hitta den tiden på jobbet... Sen samlades vi hela gänget och dök ner i papperskassarna för att se vad vi kunde fylla våra magar med.. En minut över nio var jag hemma; alldeles lagom för att slå på 4:an och kolla på Medium!! Sedan var det duschen och bingen som gällde..

image26
Tyvärr hittade jag ingen bild från i år, så det fick bli 2007 års löpare.. Men principen var ju densamma i år :o)


Kommentarer
Postat av: maria

Hej :-)
Vad roligt att du hälsade på mig och att du vill bli min bloggvän..Jag lägger in din länk hos mig. Hoppas du blir en av oss i Ladies Mafia..

2008-05-24 @ 16:49:15
URL: http://hippamorsan.blogg.se
Postat av: Sofia

Tack för sällskapet i torsdags Pia! Gjorde turen runt MYCKET trevligare!

2008-05-25 @ 16:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0