Bunt ihop och slå ihjäl...

Ja, det är precis så jag känner mig.. Spysjuka!! Här är inga detaljer nödvändiga; alla vet hur det känns!!

Jag har alltid tyckt att det är en jäv..igt orättvis åkomma.. Jag menar, om jag får det för att jag partajat en massa.. ja då kan jag kanske trösta mig med att kvällen före var värd det... men...
Å andra sidan så var det väldigt, VÄLDIGT, länge sen jag festade på det viset... så det kanske är naturens sätt att säga "skyll dig själv, den här åkomman får du med jämna mellanrum oavsett fest eller ej"...

Tänk vad ynklig man kan känna sig.. Det finns ingen, absolut INGEN, i hela världen som det är mera synd om än mig!! Jag känner mig lite schitzo oxå.. Å ena sidan vill jag ju att ALLA ska bry sig hemskt mycket om mig, å andra sidan vill jag inte att någon ska titta på mig, prata med mig, röra mig!!! Usch, det kan inte vara lätt att ha med mig att göra såna här gånger!! :o)

image36
Det här inlägget tog resterande must ur mig så nu är det dags för en kopp te, en lakritsgodis, soffan, snuttefilten och tv:n! En "tyck-lite-synd-om-mig-kram" till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0