Tankar kring piercing...

Jag vore den ultimata människan att göra piercingar på!! I allafall en dag som idag.. Min nacke ställer till det emellanåt och jag blir bortdomnad i hela höger ansiktshalva. Det känns ungefär som när man fått bedövning hos tandläkaren... Skulle lätt kunna sätta en fin ring i underläppen, ögonbrynet, näsvingen och örat!!! :o)



Egentligen kanske det vore bra, för ibland när jag har migrän, känns det som om värken sitter i ögonbrynet.. Om jag nyper till över brynet så släpper värken för en stund!! Undra om det skulle funka med en piercingpinne där!! :o)

Men, det blir nog inget sådant.. jag är ingen självplågare (förutom när jag ligger på min spikmatta) och jag har från säker källa, D, fått veta hur det KÄNNS att pierca just ögonbrynet. Han beskrev proceduren väldigt detaljerat och med inlevelse; det kändes visst som om någon gjorde hålet med en blyertspenna!!! Ajajaj... tror jag skippar det..

Ena dottern vill ha en piercing i läppen! Mooahhahahaha... "Glöm det, stumpan! När du är 18 så kan jag väl inte stoppa dig, men tills dess så...." Man vet ju, det ena ger det andra! DET finns det massor av dåliga exempel på!

image22


Kommentarer
Postat av: Gun-Britt

Det är bra, stå på dej.

2008-05-20 @ 09:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0