Droppar...

Så här såg mina glasögon ut igår kväll! Är synskadad utan glasögon och detta gjorde att jag i princip var lika synskadad med dem på näsan.



Nej, jag har inte stått i duschen med dem.. Jag har varit utomhus i ett fucking regnväder TROTS att det är i slutet av november och det enligt MIN mening faktiskt ska vara vinter nu!!!

Men det är klart, enligt Wikipedia så är förslaget(vems förslag, undrar jag!! Inte då mitt!!) att på norra halvklotet är det vinter under december, januari och februari.. Suck, jag får väl vänta till måndag då! Skit!

Kommentarer
Postat av: Laura

Så där såg mina glasäögon också ut för några dagar sen, fast med vit målarfärg istället för vatten.. Det var inte lekis kan jag lova... =D

2008-11-28 @ 22:30:34
URL: http://laurah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0