Inget aktivt skrivande...

Nej, idag har det inte blivit så mycket aktivt skrivande på min blogg.. har istället suttit och läst "ikapp" alla inlägg i vissas bloggar.. Jag funkar som så att jag läser en blogg(de nyaste inläggen) ett par dagar. Om jag efter dessa dagar känner att bloggen verkligen har något som tilltalar mig, då backar jag bakåt och läser alla inlägg i rätt ordning, från det äldsta till det färskaste! Det är oxå först då(oftast, men det finns undantag!) som jag börjar skriva kommentarer..

Hur gör ni? Hur många bloggar har ni på "favoriter"? Vilka sorts bloggar läser ni?

Ska upp skittidigt i morgon för en arbetsresa 13 mil norröver och behöver nog min skönhetssömn(hm, tror i och för sig inte att det spelar någon roll hur länge jag sover.. inte blir jag vackrare för det!)!

Så därför säger jag "Godnatt!" till er alla..

//Hejdå Bloggen, vi ses i morrn!

Kommentarer
Postat av: Anonym

usch ja läser massa bloggar, vilka läser du? ja läser allt från mode-recept-livshistorier..

2008-11-08 @ 18:40:17
URL: http://originellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0