Länsförsäkringar...

Ja, "man tager vad man haver, sa Kajsa Varg".. Så är det.. För när man får en inbjudan från Länsförsäkringar där det erbjuds en "lättare måltid" samt olika seminarier och Alexandra Charles som konferencier så måste man ju haka på! :o) Det är väl så nära "kändisfest" och mingel vi kan komma!! :o)


Bild lånad från www.utskick.swefair.se

Så den 25:e ska jag och min vän C på "mingelkväll".. Undra om det kommer att finnas några paparazzis som smyger runt i de snöiga buskarna i väntan på... oss?? ;o)

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag spenderade alla somrar i Norrland. Vi tog tåget upp dit från Sthlm, så mysigt.



Jag är rätt duktig på att skjuta fram saker som måste göras. Men jag lovar att ta mig doktorn...snart.

2008-11-16 @ 18:01:59
URL: http://desertchick.blogg.se/
Postat av: Malin

Oj, spännande! Mingla för mig oxå och hälsa till Alex.(Alltså, jag känner inte henne men ville gärna ge intryck av att jag umgås med kända människor till frukost och middag men då kom jag på att du känner ju mig och att de enda jag umgås med till frukost är mina vännen gröten och mjölken:). Fast jag har tolkat Sverker...Och Babben...dock varken till frukost eller middag. Mitt på dan alltså. :) Hej

2008-11-16 @ 18:35:21
Postat av: Lisa

Hej! Kolla in min fotoblogg, värt ett besök :) Tack!

2008-11-16 @ 19:09:22
URL: http://picturesofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0