Twilight...

Tjejerna hade köpt biljetter till filmen Twilight och deras kompis J från Norrbotten, som var här på tillfälligt besök, skulle hänga med.. Men plötsligt insåg de att J inte hade något leg och det ryktades om att det var stenhård leg-kontroll för att få se filmen(15-årsgräns).. Vad göra???

Jo, vi gick till grannen som jobbar på SF och han skrev en lapp där han intygade att J var 15 år och skulle släppas in.. Han ringde även och meddelade kollegorna detta.. Vilken antiklimax det blev när alla bara blev insläppta utan att de ens frågade om de var 15 år!! Men å andra sidan, hade vi inte haft den där lappen så hade de bergis krävt leg av henne!!! :o)



De var alla lyriska när de kom hem efter filmen.. Skitbra! Vill se den igen!! Det var bara några av alla positiva kommentarer som hördes..

Kommentarer
Postat av: Spiderchick

den vill jag med se!!



Hhaha du är så snäll =) det känns som att jag borde ge dig pengar eller når för att du promotat mig över allt...

2008-11-22 @ 10:32:44
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: CAT

Ibland är det bra att ha "kontakter" ;)

Dottern väntar också på den filmen!

Ha en bra helg!

Kram

2008-11-22 @ 12:40:12
URL: http://catmalou.blogg.se/
Postat av: Linn

Hejsan!

Jag antar att det är du som skrivit till mig (förbannelse och karma kommentaren) där du undrar hur fan jag tänkte osv..

Först vill jag bara säga att jag själv tror på sånt (både förbannelse och karma) så när jag får sånna kedjebrev vill jag få iväg dem snabbt. I detta fallet skulle man skicka till fem olika bloggar.. så utan att läsa bloggarna skickar jag iväg det snabbt, och försent inser jag vart jag skickat. Tyvärr vet jag inte hur man tar bort kommentarer.. och som jag skrivit i tidigare inlägg kan jag tyvärr inte göra mer än att be om ursäkt.

Och jag vet att karma slår tillbaka!

2008-11-22 @ 13:16:46
URL: http://mrsg.blogg.se/
Postat av: Linn

Ja, det blev verkligen helt galet. Du får själv ha en trevlig helg. och Tack =)

2008-11-22 @ 13:36:37
URL: http://mrsg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahahah förlåt att jag skrattar, så typiskt då de väl får tillåtelse. Jag vet, jag sover med benet i högläge till och med! Vi har så mycket kuddar i sängen att katten och sambon försvinner ;-)



Sammanfattning: Angelina är sur på Jennifer A för att hon har uttalat sig om hur de träffades, Brittan har en bodydouble i sin nya videon och en hel massa fotbollsfruar käkar inte kolhyrater, typ ;-)Inget värt att eg slösa energi på!

2008-11-22 @ 14:11:35
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag mste se den snart. Böckerna är ju helt underbara!

2008-11-22 @ 15:18:59
URL: http://litenfro.blogg.se/
Postat av: Kyra

Min dotter vill också se filmen, men hon är 13 år och jättebesviken för att hon är för ung.. Hon har läst böckerna och håller just nu på med den 3:e boken i serien. Tror nu allt att jag ska ta och läsa dessa böckerna.



Ha en mysig söndag!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0