Typ vinter... eller nå´t!!!

Så har julhetsen startat! Jag går in och ut ur affärerna utan några kassar.. Jag har noll och ingen inspiration! Det är inte bra, för det betyder ju att jag kommer att panikhandla strax före julafton = jävligt mycket mer pengar går åt! Och inte blir det riktigt genomtänkt heller!

Gårkvällen spädde.. just precis, spädde.. på min deppighet. Det fucking regnade!! den vita fina snön! Det är så deprimerande och dessutom är det ju "skitahalt" ute!! Min kropp är nu inställd på minusgrader och hos mig finns det absolut ingen avundsjuka om någon pratar om värmen i t ex Thailand men snacka med mig om något kallt ställe, ja då får ni se den gröna färgen stiga!!! :o) 

Så pleeeze, vädergudar! Ge mig fem minusgrader, snö och sol en stund på dagen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jag skrev fel!! =)) ändrat nu



kram

2008-11-28 @ 19:33:44
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag är precis likadan! Varje år så ska jag vara ute i god tid och vara sååå duktig. Men så är jag ändå ute i sista minuten och handlar. suck



Ja du ska se folket de interjuvar på nyheterna:

nyhetsperson: So you are the first person in line here at X.

shoppare: Yes, I´ve been here for five days now. (stolt).



Haha!

2008-11-28 @ 19:47:27
URL: http://desertchick.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja, eller hur!

Det är gräsligt att vanliga vindruvor kan var så pass "farliga"...

Men det finns säkert mycket annat man borde akta sig för!

2008-11-28 @ 20:30:49
URL: http://annabackhouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0