James Bond...

*Trumvirvel* Senaste Bond-rullen på en bio nära dig!!!  

Äkta maken ska, tillsammans med två kamrater, inta Filmstaden på lördag kväll.. De ser visst fram emot att se 007 in action.. Själv har jag aldrig förstått tjusningen med Bond-filmerna.. Jag har inte ens varit sugen på att se filmen med Pierce Brosnan som Mr Bond.. och då tycker jag ändå att han är snygg.. Jag tror att det är kostymerna som gör det; jag gillar inte prydliga karlar! :o)



Däremot älskade jag Harrison Ford i Indiana Jones-filmerna.. en "skitig" hjälte med hatt och piska..


Och Mel Gibson i Dödligt Vapen-filmerna är en annan favorit..



För att inte tala om Bruce Willis i Die Hard-rullarna..


Filmernas handling och kvalitet är av underordnad betydelse!!! :o)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Mmmm, många vackra bilder du bjuder på :). Synd bara att du glömt Nicholas Cage, mitt favorit ögongodis, ju mer nollad han ser ut i filmen desto finare! Jag har heller aldrig riktigt hajjat det där med Bond, har inte sett en enda och är stolt över det.

2008-10-31 @ 00:19:42
URL: http://nennyland.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0