Ledig dag...

.. och vad händer?? Jo, mobilen ligger nere i hallen och börjar spela sin glada(nja..) väckningsmelodi klockan fucking nollsjunollnoll.. Suck.. kliver upp, vaknar till (ja, i den ordningen) och upptäcker att jag har ont i halsen.. Stapplar ner(dans och core igår!), slår av mobilväckningen, går på toan och upptäcker.. the suprise of the month.. Suck igen...

Så nu sitter jag här med thé i koppen, Bafucin i munnen och OB ni-vet-var och mår som en "påse nötter".. Medömkan emottages tacksamt!

//Men jag har i allafall tur med vädret!!
(Minus 4 grader, soligt och vackert frostigt därute)

Kommentarer
Postat av: Anna

Visst är det typiskt för en ledig dag ... jag vet vad du snackar om, har ju ledig vecka nu och det är bara den ena roliga saken efter den andra, jag lovar...

I söndags t ex hade jag så ont i skulderbladen när jag vaknade att jag knappt kunde resa mig ur sängen. Natten efter det var grabben febersjuk, sen var det tanken på eventuella löss (sånt cirkulerar just nu på bygden) som höll mig vaken...

2008-10-29 @ 08:35:09
URL: http://annabackhouse.blogg.se/
Postat av: Gun-Britt

Sitter och tycker synd om dej. Jag gör det i några minuter, inte mer för lagom är bäst, eller hur tjejen? Förresten... gurgla med Corsodyl som finns på Apoteket, smakar som fan, men är effektivt och dödar garanterat alla bacillusker... Sköt om dej, kram...

2008-10-29 @ 15:48:14
Postat av: Pia

Tack för tipset, Gun-Britt!!

2008-10-29 @ 16:51:08
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0