Liza Marklund...

Hade flyt idag på loppisen.. I min jakt på böcker så hittade jag boken "Livstid"(inbunden) men när jag läste på baksidan så stod det "en direkt fortsättning från boken Nobels testamente".. Hmrfff, tänkte jag.. den har jag inte läst så.. jag lade tillbaka boken i lådan.. Gick vidare och en kvart senare hade jag hittat "Nobels testamente" i pocket.. Nu blev det bråttom att hitta tillbaka till "Livstid"!! Och den låg kvar så fint i lådan och jag fick den för en(1!) guldpeng.. 



Men varför så egotrippad att man måste ha en bild på sig själv på varje bok man ger ut?? Det kan jag förstå om boken är ens memoarer... Nåja, jag vet ju inte hur ego jag skulle kunna bli om jag fick ge ut en bok!!! :o)

Mina andra fynd blev:

50 spänn för fem böcker.. DET är inte helt fel, va?! Me like..


Kommentarer
Postat av: Jenny

Gillar du att läsa? Kom gärna med ett och annat boktips då om du har något. Jag är nästan allätare vad gäller böcker och läser snabbt, mycket och gärna. Älskar kriminalromanerna om Alan Banks av Peter Robinson, om du inte läst dem så testa en.

2008-10-12 @ 18:28:45
URL: http://nennyland.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0