Soran...

Har hämtat hem två lyckliga tonårsdöttrar.. De åkte iväg med Björn i sina tankar och kom hem och orerade om Soran hela tiden. Soran äger och Soran var skitbra... Men jag vet tyvärr inte vem det är!! Jag känner till Björn, Måns och Özz men.. inte Soran.. Har däremot hittat hans blogg och läste hans inlägg om showen i Umeå ikväll. Han var väldigt lyrisk över publiken; "det var magiskt".. Skrev en kommentar om att han hamnat på 1:a plats hos mina tjejer! Björn då? Ja, han hamnade faktiskt på plats nr 4; de tyckte inte han var speciellt kul.. Undra om grabben börjat få prestationsångest efter all uppståndelse kring honom?? Jag skulle inte vara förvånad om det är så..

Kommentarer
Postat av: Malle

jag tror han har fått en liten prestationångest :) men soran behöver mer uppmärksamhet :)

2008-10-04 @ 23:52:12
URL: http://maddedans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan tänka mig att det var oerhört lyckliga :-D Kul för dem.

2008-10-05 @ 09:29:11
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Pia

Jag måste googla för att uppdatera mig lite mer om Soran :o) Tack för att ni kikade in!

2008-10-05 @ 10:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0