Önskedrömmar...

Utan inbördes ordning:

- Åka till Island och bada i de varma källorna
- Bli bra i min nacke och hand
- Gå en hantverksutbildning i ett år
- Lära mig japanska och sedan åka till Japan med mina barn
- Byta hus en månad med en familj i ett annat land
- Tapetsera och måla i sovrummet
- Åka till Skottland och fotografera
- Åka till en stuga i fjällen med min man
- Vara med i en bokklubb där vi diskuterar böcker och annat
- Bygga en ny altan med tak(ej inglasning)
- Rusta upp en gammal Mercedez
- Skriva en bok
- Simma med delfiner
- Bli professionell fotograf
- Åka på SPA-resa med ett gäng kompisar

Vad drömmer NI om??


Kommentarer
Postat av: Lotta

Tja, jag följer gärna med till Scottland och fotar. :) När jag har fått min nya kamera, alltså :)



Drömmer också om en hund, en Bichon Frisé vill jag ha.



Och så vill jag ge ut en diktsamling. Och att någon artist ska göra musik av en av mina låttexter.



Drömmar ska man ha många att beta av!

2008-10-16 @ 00:46:51
URL: http://dreamsalive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0