Desperate housewifes...

Så var det dags igen... Desperata hemmafruar som intar kanal 5 på tisdagskvällen.. Säg inget om vad som hände för jag har inte sett avsnittet än, har det inspelat..



Jag hade viktigare saker för mig. Vad kan vara viktigare, tänker ni säkert, än att se DHW?? Egentligen inget men eftersom jag är en god mor åkte jag till ICA för att handla superviktiga saker till mina barn.. Ni tror kanske att det var mensskydd, tandkräm eller något annat som är svårt att klara sig utan tills i morgon eftermiddag.. nej, det var vitaminer i både flytande och fast form som behövdes till i morgon bitti.. Äpplen, clementiner och apelsinjuice.. Och det var ju faktiskt nyttiga saker, ja bortsett från apelsinjuicen som mest är fylld av socker.. 2 av 3 är väl gott nog??? Det var ju i allafall inte choklad och chips!! För DÅ hade jag minsann INTE åkt!! Så det så..

Kommentarer
Postat av: Ia

Imponerad av Din prioritering ;) DH har jag inte följt men faktiskt köpt första boxen på rea så den ligger och väntar...men när ska jag få tid ..fnissar..



Vet Du...blodpalt gjorde min mormor och jag har faktiskt gjort det nån gång själv också men min familj vill inte ha det...för mig är det en delikatess!! Hur gör Ni det....vi gör ju små knytnävsstora knölar som kokas i saltat vatten....sen steker man fläsk och skär palten i små kuber och steker i stekflottet och hällar över mjölk så det blir som en stuvning....sen är det bara att smaska :D



Oj, så sugen jag blev på det nu...kanske måste ringa moster och be henne göra :P

2008-10-01 @ 10:43:14
URL: http://kajsalisa.blogg.se/
Postat av: Ia

Ja...våra renar är ju inte så många så vi gör naturligtvis på grisblod!!!



Förstår att många av Dina läsare nu vrider sig av nåt som skulle kunna beskrivas som äckel om det itne vore ett sånt fult ord :D

2008-10-01 @ 10:44:35
URL: http://kajsalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0