Inget väder är som vackert väder...

Jag älskar klara, kalla höstdagar med en sol som skiner genom trädtopparna.. Att, som idag, gå i skogen, fotografera och se hur löven ändrar färg för varje dag som går är underbart.. Att vara ute i naturen är meditation för mig.. Jag kan inte tänka mig att gå på en skogsstig med lurar i öronen, som många andra.. Hur ska man då höra skogens alla ljud? Fåglarnas sång, suset i grantopparna eller prasslet i buskarna. Här kommer min promenad i bilder, håll till godo!



Alla svampar kan man äta minst en gång, har jag lärt mig.. Vissa äter man bara den enda gången...


Visst blir det nästan magiskt med solens strålar genom trädkronorna!


Det syns inte, men myrstackarna jobbar hårt för att täta sina väggar inför vintern.


Hösten röda bär!


och som avslutning: en vy över älven.


Lev och må, mina vänner!!


Kommentarer
Postat av: Ia

Riktigt fina bilder för att vara med mobilen....men om Du har en systemkamera...sätt igång!!!!

Du har ju ögat för det...använd tekniken :P :P :P

2008-09-09 @ 22:45:50
URL: http://kajsalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0