Att göra en tavla...

Jag har inte några tavlor av Picasso eller någon annan världskänd konstnär.. De flesta tavlor jag har på väggarna är målade av någon jag känner och jag har valt dessa tavlor för att jag älskar motiven och mår bra av dem.

Alltså, en sådan här bild av Picasso skulle jag aldrig hänga upp på väggen hemma(hade jag fått den här tavlan så hade jag sålt den illa kvickt, pengarna hade väl funkat att ha!). Den är ju verkligen skitful och man kan ju undra hur Picasso
egentligen mådde, rent psykiskt! :o)
    

Däremot älskar jag följande tavla målad av Elisabeth Matti.
Motiv: mitt älsklingsställe; Rautakoski i Norrbotten!
 

Kommentarer
Postat av: Malin

haha...jag skrattar ihjäl mig. Pia, you tell it like it is:). Den är verkligen skitful haha. Men tyvärr så skulle få erkänna det och jag håller med dig, jag undrar hur hans verklighetsuppfattning såg ut. (Skulle inte heller hänga upp den) PUSS på dig.

2008-09-05 @ 08:52:56
Postat av: Pia

Jag skulle aldrig köpa hem något fult BARA för att det är värdefullt! Men vissa människor vill väl bara "stila" för sina bekanta.. men tusan, man ska väl trivas i sitt eget hem eller?

2008-09-05 @ 10:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0