Snuten i Hollywood...

Det kanske är töntigt och patetiskt men jag gillar faktiskt "Snuten i Hollywood"-filmerna.. gillar Eddie Murphy och hans skratt.. gillar Rosewood som försöker vara macho när han egentligen är en mjukis.. gillar titelmelodin ... gillar snacket av Serge (galleriarbetaren/vapenförsäljaren), som jag uppfattar som homosexuell, men kanske är jag ute och cyklar :o)
Och ja, jag vet att varje efterföljare, i princip, hade samma innehåll som ettan.. men.. jag gillar dem ändå och hoppas att ni inte tycker mindre om mig för det!! :o)

DVD Film: Snuten i Hollywood   DVD Film: Snuten i Hollywood II  DVD Film: Snuten i Hollywood III


Kommentarer
Postat av: Ia

Måste väl erkänna att jag också gillar Snuten i Hollywood..dock har jag inte sett den tredje upptäckte jag igår när vi slog på den mitt i nånstans på tv4+...men då begrep vi ingenting så det kanske får bli nästa hyrfilm :P



Sen kan jag tycka att det är orättvist att Du har två älgjagande bröder när jag bara har en bror och han jagar bara brudar!!!!!

2008-09-28 @ 20:25:56
URL: http://kajsalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0