Blondinbella, Kenza och Engla...

Tre av Sveriges största bloggar visar sig inte ha fullt så många läsare som de gett sken av..

Enligt Bloggportalen har Blondinbella haft 600 000 besökare men enligt Kia(nytt mätindex) så har hon "bara" 250 000 besök. Kenza har gått från 490 000 till 186 000 besökare och Engla från 125 000 till 45 000..

Nåja, de kan nog vara rätt nöjda ändå, men annonsintänkterna blir nog mindre = mindre kosing i deras fickor..

Det verkar som om lågkonjunkturen drabbat även dem!

Kommentarer
Postat av: E

Jag kan inte hjälpa att jag log i mjugg då jag läste det där, snacka om falska rökridåer ;-D

2009-04-03 @ 18:35:10
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Fia

Jag förstår inte att de olika mätinstrumenten kan variera så enomt mycket. Kan de verkligen själva bluffa med antalet läsare till bloggportalen? Jag märkte att statistiken för mig ändrades ganska rejält när blogg.se bytte plattform. Det verkar som om de olika mätverktygen mäter på olika sätt och får väldigt olika resultat.

2009-04-04 @ 09:44:51
URL: http://neverkeso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0