En hälsning till er alla...

.. från Coolbettan.

"Till Pias bloggvänner:
Jag skriver till er mellan mina tårar och vill tacka för fina kommentarer både hos Pia och på min blogg!
Tack för alla cyberkramar också, dom värmer trots att dom inte är fysiska.
Tack även för alla goda råd!
Tack Pia fär att du finns i denna hemska och svarta stund!
Allt känns hopplöst men utan er hade det känts mer ensamt än någonsin!
Oftast faller jag i enorm gråt då jag läser kommentarerna, förtvivlad över att inte få leva med den jag älskar av hela mitt hjärta men jag tror också att jag släpper loss tårarna mer när jag känner att jag inte är ensam, när ni låter mig bara vara ledsen och hjälplös men finns ändå!

Jag sänder en kram tillbaka till er!
coolbettan"

Jag tycker att det är fantastiskt att vi via bloggvärlden kan ge och få omtanke, trots att de flesta av oss faktiskt "inte känner" varandra. Men kanske kan det ibland vara en fördel, att vi just därför kan vara mera objektiva.

Låt oss ta vara på den här möjligheten! Att vi sträcker ut våra händer till den som behöver stöd i livet och att varje behövande tillåter sig att ta tag i våra utsträckta händer. Nästa gång är det du eller jag som behöver support när motgångarna tornar upp sig.

Jag hade inte en aning om att jag skulle få så många fina bloggvänner då jag började blogga för drygt ett år sedan. Ni ska veta att jag värdesätter er högt!

//Pia

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja tänk vad härligt vilken kontakt man kan få med andra människor via en blogg! Man lär känna folk på ett speciellt sätt. Jag tycker det är underbart. Och sedan just det att via andras blogga kikar man vidare på deras länklista. Man hittar nya vänner bland dom med. You are the best Pia :)



CoolBettan



Vi är nog många som tänker på dig, följer dig och hoppas att ljuset i tunneln återvänder till dig snart. Ensam är du inte



Kramar om dig



Pia

You'v got mail, madam

2009-08-30 @ 16:42:25
URL: http://wiccans.wordpress.com
Postat av: Micke

Japp att ha så många vänner är nog en av

dom bästa tingen man kan ha.

Vänskap har man alltid med sig o den kan man slösa med till vem man vill o kostar inget.

Ibland som skulle man vara en någonting o bara sprida vänskap över alla.

Du är en god o snäll blogg vän Pia.

Kram Micke.

2009-08-30 @ 17:26:40
URL: http://pappamicke.blogg.se/
Postat av: Gun

Vad fint av henne. Och av dig att vara en sån bra vän. Det är sant att man faktiskt får vänner genom att blogga. Det är fantastiskt!

2009-08-30 @ 18:16:23
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: anna

Allra käraste blogg-vän:

Du ska veta att jag uppskattar alla kommentarer och de gånger du funnits där när jag behövt prata/nån som lyssnar.



Hade tänkt ringa i helgen, men en vän blev kvar till kvällen, så nu är det lite sent. Jag ska på ett jobbmöte imorgon kväll, delvis angående våra scheman, så efter det har jag säkert mer att berätta om jobbet...



Jag kanske kan ringa i nästa vecka istället?



Kram, din vän Anna

2009-08-30 @ 19:54:34
URL: http://annabackhouse.blogg.se/
Postat av: Kristina

Vänskap är oerhört viktigt ssk när livet mörknar. Hoppas o ber att det ska ljusna för coolbettan. Bra att du Pia är ett sånt där ljus i mörkret. Alla små ljusglimtar kan bli en stor låga.

2009-08-30 @ 19:58:46
URL: http://ruach .blogg .se
Postat av: Ia

Visst är bloggvärlden fantastisk?! Man liksom känner varann fast man aldrig setts...underligt men underbart!!!



Det vår gemensamme bloggvän går igenom just nu är förskräckligt...gamla minnen väcks till liv...jag hade önskat att jag då hade Er alla!!! Kram till Bettan om Du läser detta!



Kram till Dig också Pia ;)

2009-08-31 @ 12:17:57
URL: http://kajsalisa.blogg.se/
Postat av: Micke

Där ser du Pia du värd alla kramar.

Du är en go blogg vän.

Ditt hjärta är stort.

Kram

2009-08-31 @ 18:24:53
URL: http://pappamicke.blogg.se/
Postat av: Egoinas mamma

Detta är ju fruktansvärt!! Men som du äger, bloggvärlden är underbar! När jag fick avliva min hund Madde har jag aldrig fått så många kommentarer någon gång, Egoina har fått enormt stöd efter brottet från sin sambo. Det är helt otroligt och det vi kan hoppas på är att vi kan komma på sätt att använda den kraften till något positivt, något som kan förbättra världen. Jag kommer bara inte på något själv!! (Jag skojar inte! Jag menar det!!)

2009-08-31 @ 19:46:36
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0