Himlen gråter... igen!!! *suck*

Det regnar. Varför blir jag inte ens förvånad längre? :o(

Läser om kompis L i Norrbotten som haft sol hela jä*la sommaren och som har sol även idag!! Jag hoppas att de får minst sju meter snö att skotta i vinter!! ;o) Ja, det är ingen tvekan om att jag är fruktansvärt avundsjuk på hennes och alla andra norrbottningars väder i sommar.. Men vad ska man göra åt det? Ingenting, mer än att försöka lägga den "gröna sjukan" åt sidan och hoppas på att hösten blir fin.. Okey, jag ska försöka!! ;o)

Kommentarer
Postat av: tess

Ja du... det händer alltdi saker i mitt liv. Saker avlösr varann hela tiden. Jag får skriva så mycket om jag ska gå igenom allt... men saker sker och jag skriver inte rätt ut alltid i min blogg. Men jag har i många år lidit psykiskt dåligt... skilt mig... haft ett jobbigt förhållande... mnitt ex hade en sjuk kvinna han levde med som stälde till det mycket i allas våra liv. Jag har genomgått mycket kroppsligt och har en son vi ska få utredningsvar på till veckan. Ett jobb som sliter,, ett heltidsjobb... tre barn som kräver sitt samt två bonusbarn... hus, hem djur... jag har för mycket helt enkelt och jag klarar inte detta varje dag...



Jag känner mig ofta ensam jag med... jag har inte så stor vänskapskrets men jag har som du både djur en underbar man och barn... men ensamheten har många ansikten.



//Tess

2009-08-16 @ 13:35:53
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Katinka

Jaaa!!! Jag vet. Var är sommaren???

Här sitter jag hema på min semester och tittar på regn ute. Trist!

2009-08-16 @ 14:00:21
URL: http://presentabel.blogspot.com
Postat av: Mamma J

Alltså. Jag tycker det är så där med Norrbotten hela tiden! Jag kan inte minnas att det var så där fint väder jämt när vi var där på somrarna! Nu när både farmor och farfar är borta och vi inte åker dit lika frekvent längre, ja då är det värsta Rivieran där! Hrmpf!

2009-08-16 @ 20:54:01
URL: http://mammanj.blogspot.com
Postat av: kristina

Jag har kommit fram till att det är mitt fel att det regnar, för varje gång jag vattnar mina blommor ur vatten tunnan så den bara blir halv då börjar det regna. Detta är nu tredje ggn på raken som det händer så jag måste nog sluta vattna mina blommor!!

2009-08-16 @ 23:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0