Mörbultad...

Igår besökte jag bästa massageplacet i stan, Massörduon och "min" massör sedan drygt tio år tillbaka gav mig en ordentlig genomgång av rygg och nacke. Idag känner jag mig som överkörd av en ångvält, men liksom på ett bra sätt!! ;o) Jag har sällan yrsel, men får ofta både det och huvudvärk efter en massagesession. Inte konstigt egentligen, för det är då blodcirkulationen kommer igång ordentligt!!

Direkt efter jobbet igår träffade jag vännen S och vi hade en trevlig kväll på Sjöbris(heter båten månne så??) och på Teatercaféet med god mat & dryck. Ser fram emot att se S även på jobbet framöver, för hon är saknad där! :o)
Trots att kvällen inte blev jättesen orkade jag inte ens sätta på datorn när jag kom hem utan det blev ryggläge direkt! ;o)

Kommentarer
Postat av: Bettan

Lät som en trevlig kväll!

Jag skulle ha fått helkroppsmassage igår i en timma, men hon kom bara till nacke och axlar, musklerna var som stockar och hon fortsätter på tisdag en timma till.

Men det är ju så skönt!

Kram

2009-08-15 @ 16:11:54
URL: http://coolbettan.blogg.se/
Postat av: kristina

Saknade ditt inlägg igår , skönt med massage men skulle just nu ej funka med snorig näsa

2009-08-15 @ 20:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0