Ingen känner apan...

Min man har en morbror som är göteborgare. Göteborgare är ofta väldigt skojfriska(de jag träffat på i allafall!) och så även han. Han är pensionär nu men jobbade tidigare för ett stort företag där han hade stor kundkontakt.

Här kommer en liten historia om hur det kan vara att vara gift med denne skojfriske man!

De är på affären och handlar och som vanligt stannar maken och pratar med någon bekant medan frun stegar runt med vagnen och lastar i varorna. När hon kommer tillbaka till maken med vagnen så står han och pratar med en annan man. Hon förstår att det nog är en gammal kund eller arbetskamrat, så hon sträcker fram sin hand och presenterar sig för den obekante mannen. Han i sin tur ser lite förvirrad ut men svarar med sitt namn. Sedan går han.

Frun tittar undrande på sin make som säger: Inte vet jag vem han var, han frågade bara om jag visste var kryddorna fanns!! :o)

Kommentarer
Postat av: Bettan

Ha, ha, så kul!

Jag sitter här och skrattar gott för mig själv:)

Kan tänka mig att du är full av beundran när coolbettan sett båten till nya filmen:)

Det är nästan så att det krävs att jag har solglasögon inomhus idag;)

2009-02-28 @ 16:40:18
URL: http://coolbettan.blogg.se/
Postat av: Tesstamente

HAHHAHAA, jag skrattar ihjäl mig:-D :-D

2009-02-28 @ 17:42:56
URL: http://tesstamente.blogg.se/
Postat av: Tindra

haha

Så kan det gå!

2009-02-28 @ 17:44:33
URL: http://tindrafunderar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0