Flamenco...

Två av mina vänner hade dansuppvisning ikväll på Umefolk! Tyvärr kunde man inte betala bara för att se dem dansa utan var tvungen att köpa ett s k "huskort" á 190 kr. Eftersom jag inte var så intresserad av något annat på programmet så kändes det som rätt mycket pengar :o(

Men jag är säker på att proffset och vännen S gjorde succé med sin Flamencodans och att hennes lärlingar, där bla vännen M ingår, visade vilka duktiga elever de varit och hur fantastiskt bra de kunde dansa..

Jag hoppas bara att det kommer fler tillfällen att få se dem live!! En bukett cyber-rosor till dem!!

Foto

Kommentarer
Postat av: Malin

Åhhh, TACK för att du tänkte på oss!!! Allt gick bra, några småfel för vår grupp men Sofia var sååååå duktig! She rules.Hon och en annan tjej dansade till världens coolaste musik, påminner om svensk folkmusik med spanska toner.

KRAAAM

2009-02-22 @ 23:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0