Nära döden... typ...

Idag kom jag in på jobbet med darr i kroppen och skenande hjärta.. Jag höll nämligen på att bli påkörd efter att jag klivit av bussen och skulle ta mig över gatan.. på övergångsstället!! En taxibil körde förbi den stillastående bussen i en jäkla fart och tvingades tvärnita, typ en meter framför mig! Jag blev så satans rädd! :o(

Jag såg livet passera revy och förbannade mig själv över att jag inte fyllt i det där Vita arkivet..

Vet ni vad taxichauffören gjorde? Jo, han vinkade att jag skulle gå över.. ungefär som om han sa "ok då, egentligen ska inte du gå där, lilla gumman, men jag är så snäll så jag släpper över dig!".. Idiot!

F-n, om jag ändå hade haft sinnesnärvaro att ta registreringsnumret!! Då hade jag anmält den jäveln! :o(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackare! Fy tusan vilka typer det finns. Hoppas verkligen att taxichauffören lärde sig av det hela...



Vilken tur ändå att det gick väl!

Kram Anna

2009-02-23 @ 18:07:45
Postat av: Anna

Det var jag som skrev nyss. Det är så irriterande när uppgifterna man lagt in försvinner av sig själv. Vet ej varför det blir så, men det händer ofta.

2009-02-23 @ 18:09:08
URL: http://annabackhouse.blogg.se/
Postat av: Bettan

Vilken dåre!

Jag är glad att det trots allt gick bra!

Jag myser för fullt:)

2009-02-23 @ 18:32:26
URL: http://coolbettan.blogg.se/
Postat av: Micke

Huvudsaken är att du är hel.

Be guben om en extra kram.

Må väl

2009-02-23 @ 20:38:24
URL: http://pappamicke.blogg.se/
Postat av: Maria

Nej fy vad läskigt!! Vissa borde inte ha körkort alltså! Skönt att du är ok i alla fall.



Pia, det är så jävla jobbigt att ligga vaken mitt i natten och tänka på hemska saker. Ska i väg och träna nu, och så sa jag till mannen att jag vill ha sex i kväll så att jag kan sova. Jag tror att han kan knappt kan vänta tills han kommer hem nu. :-D

2009-02-23 @ 22:03:05
URL: http://desertchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0