The amateur...

Jag är lite av en amatörpysslare. Tycker att det är fantastiskt kul att göra egna kort med olika sorters papper och torkade löv. Gillar, som ni vet, att fota.. massor! Och sedan använda dessa fotografier, bl a till bokmärken.

Och ibland får jag ett ryck då det gäller att rita och måla.. Det är så konstigt, för ibland kan jag inte ens göra en ordentlig streckgubbe och ibland går det åtminstone att se vad jag ritat/målat!! :o) Är det dagsformen som styr, tro?? Eller beror det på hur jag mår i själen?? Misstänker det senare...

Nåja, jag är en glad amatör så tänk på det när jag nu visar några av mina "alster"! :o)




Ber om ursäkt för dålig skärpa!!


Gerbera är en favoritblomma.. Nu ska denna bara målas oxå..


För mig betyder vargen mycket.. Ger mig skydd och styrka!




Kommentarer
Postat av: spiderchick

det går inte att kommentaera inlägget ovan (jäkla blogg.se) men fasen vad bra vi är som hjälper våra hjärtan! =)

2009-02-03 @ 10:45:07
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: Micke

Mycket vackra alster o var en stolt amatör.

Det är märkligt det här med djur att man känner en viss samhörighet med dom. Jag känner mycket för delfinen bla: för dess intelligens o hjälp med människor som mår dåligt helst barn.

2009-02-03 @ 16:33:12
URL: http://pappamicke.blogg.se/
Postat av: Lotta

Ja, du Pia, du har många tallanger...

Jättefint alltihopa!



Vad tycker du om att jag bytt "skal"? Bättre eller sämre?

2009-02-04 @ 00:48:22
URL: http://dreamsalive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0