Året 2008...

Har ju läst en massa årssammanfattningar på en andras bloggar, så jag ska väl inte vara sämre!! :o)

Januari, februari, mars, april, maj, juni, juli, augusti, september, oktober, november och december.
Så.. det var ju en baggis!! :o)

Nä, nu ska jag vara lite seriös. År 2008 har varit ganska likt de föregående åren. Jag har ingen ny man, inga nya barn eller husdjur, inget nytt boende och inget nytt jobb! Och det är jag väldigt glad för!

För jag är lycklig över min kära make som finns för oss i vått och torrt!

För jag är lycklig över att ha två friska och underbara ungar!

För jag är lycklig över att ha en hund som ger mig den motion jag behöver.

För jag är lycklig över att ha ett hem som är ombonat och tryggt och där jag njuter av att vara.

För jag är lycklig över att ha ett arbete och det är ett arbete som jag dessutom trivs med.

Året har haft sina "downs" med dödsfall, sjukdomar, FK och en stor mängd värk. Men jag tycker att det positiva definitivt har övervägt det negativa.

Yoga. Afrikansk dans. Fotografier. Kärlek. Mamma Mia. Fester. Alanya. Taizé. Bokfynd. Och mycket, mycket mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0