Kvinnligt och manligt bloggande...

 Jag kom på en sak idag.. Jag läser nog mest bloggar skrivna av kvinnor! (Eller i allafall så tror jag att de är det.. på Internet kan ju vem som helst luras!! Hehehe..) Förmodligen är det igenkänningsfaktorn som spelar stor roll till varför jag gör det..

Så idag tänkte jag framhäva mina favoriter bland de manliga bloggarna:

Jonas - en nybliven sambo som gör sin "första" dag i skolan just idag! En rolig prick på väg in i "vuxenlivet". ;o)

Singelpappa - en man med något oerhört tragiskt i sin ryggsäck, men som ändå lyckats se det positiva i tillvaron tillsammans med dottern. En man som vägrar "offerkofta"!

Daddy - en pappa som kämpar för att få vara förälder på lika villkor. Som visar att det alltid finns två sidor (läs versioner) av samma mynt. Här diskuteras även böckerna "Gömda" och "När blodsband brister"..

Abbes pappa - en blogg som berör och inspirerar. Handlar om Abbe och hans sjukdom, men även massor av vardagliga och skojiga inlägg.

Arhammar - en blogg med tänkvärda inlägg, vackra bilder, gamla vykort och annat smått och gott.

Pappa B - enligt sig själv Sveriges gladaste man.. om han inte retar upp sig över orättvisor alltså! ;o) Vackra bilder och fyndiga inlägg skriven av en man i sina bästa år!





Kommentarer
Postat av: spiderchick

kul tips =)

2009-01-21 @ 12:41:04
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: J

Jag menar väl det ;) haha

Snygg lista! Abbes pappa läser jag också ibland, svinbra ju..

Och ja, det gick bra i skolan =)

2009-01-21 @ 17:14:43
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: Kontorsråttan

Yes. Några på Kommunhuset tror att Kontorsråttan egentligen är en man. Huuuur troligt är det, egentligen?

2009-01-21 @ 19:48:57
URL: http://kommunhuset.blogg.se/
Postat av: E

Det är bra, karlarna behöver credd de också! Ja, jag vet det strular ju överallt men när man har tid att svara på kommentarer och det ej går, då är det onekligen enerverande ;D

2009-01-21 @ 21:47:36
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0