Löpband...

Nu åker det.. Vårt dåliga samvete.. Ja, nu får vi hitta något annat att hänga tvätten på!


Är det någon som är sugen så säljs ovanstående läckra torkställning, som man dessutom kan gå & springa på, till det facila priset av 2995:-??? Kostade faktiskt 3995:- nytt och har varit igång... hm.... kanske 25 gånger och då tror jag faktiskt att jag överdriver lite!!! :o)

Och det är faktiskt inte löpbandets fel! Den har inte gjort något ont alls. Den har inte orsakat någon träningsvärk eller pulshöjning överhuvudtaget. Men den har försökt.. den har lockat med sin fina form och sina digitala skärmar och sitt vackra, röda säkerhetsband. Den har bönat och bett och vädjat, likt matadoren, till vårt samvete.
"Spring på mig, snälla.. spring på mig.. Gör något!"

Men vad har vi gjort? Jo, vi har satt oss i soffan, likt tjuren Ferdinand(okey, okey det var en jäkla korkek.. men ni fattar vad jag menar!) och "luktat på blommorna" (läs ostbågar och chips). M a o så har vi fullständigt nonchalerat den..

Vi är nu helt överens när vi anser att den borde hamna i ett hem där de boende förstår tjusningen och glädjen med att ha ett eget löpband hemma. Så.. finns det någon som är villig att genomföra en adoption??

Kommentarer
Postat av: Nippertippan

Tyvärr...Vi har redan en "klädhängare" i vardagsrummet av märket Tunturi...

Kramiz:)

2009-01-09 @ 19:57:37
URL: http://hemtillnippertippan.blogspot.com
Postat av: Anna

Aldrig i livet! Jag hatar att springa på löpband. Gillar inte att springa överhuvudtaget. Du har inte en simbassäng, sådär 50 m lång, som jag kan få ta över istället???????Vi har så långt till simhallen...



Skämt åsido, visst är det otroligt att det ska vara så svårt att motivera sig till nåt trots att man har grejer tillgängliga! Men såna är vi människor...



Lycka till med försäljningen!

Kram Anna

2009-01-09 @ 20:18:36
URL: http://annabackhouse.blogg.se/
Postat av: Lotta

Ja men, det var väl en ovanligt snygg design på en torkställning.

2009-01-09 @ 21:34:44
URL: http://dreamsalive.blogg.se/
Postat av: Micke

Nej tack men jag håller med före gående talare verklig snygg desing. kan man mangla med den ;-)?

Jag har en levande löparbana som nog inte går att ersätta. Lycka til

Kram

2009-01-10 @ 10:40:41
URL: http://pappamicke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0