Snö...

Nu är jul och nyår över,  kommer snön som ett brev på posten!! *suck*

Även om jag egentligen inte ska klaga på årsslutet vare sig när det gäller vädret eller annat.. Vi hade ju faktiskt vitt på backen och minusgrader! Som det ska vara, m a o! Så då klagar jag inte, egentligen!! :o)

Men det är klart, alla skoteråkare blir nog glada över lite mera snö. Det måste ha varit rena isracingen för dem hittills!

Och alla alpina typer gillar nog också mera snö i backarna. Det skulle jag också göra om jag nu vore en utförsåkare, vilket jag inte är, för det skulle vara skönare att ramla i en hög med mjuk snö än att slå rumpan i blåisen.

"Titta det snöar, titta det snöar, allting blir vitt, vitt, vitt"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0