Tävling...

Är med i en tävling.. reglerna är inte så himla tydliga utan aningens flytande och när sista tävlingsdagen är.. ja det är det ingen som vet.. minst av allt bloggägaren själv!!

Men halsbandet var ju himla snyggt och att göra en kvalificerad gissning på ett tal kräver inte så höga betyg i matte.. så jag gjorde det!

Är alltså med i Flygvärdinnans tävling.. Gå in och kika ni också, säger jag uppfordrande, eftersom jag behöver minst 78 läsare idag!!! :o)



Det är visst valfritt att välja vilket namn man vill ha på halsbandet.. Tur det, för namnet Elsa hade varit lite konstigt att ha runt halsen.. Min make hade ju börjat fundera på om jag spelar för den andra ligan också!!! :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0