I´m alive.. typ!!!

Japp, det är en hel del saker att fixa inför festen, men jag vill bara tala säga: I´m still alive!!! Det är så rätt det som
40-talisten skrev bland kommentarerna om att jag i allafall har en bra kocka!! Maten är alltså kirrad och kommer att bli supergod!

Allt är nästan ordnat förutom att jag nyss fick en liten chock som kanske ställer allt på ända!! Återkommer i ärendet.. :o)

Här är underbart.. solen skiner och det är varmt!! Finally!! Jag återkommer så snart jag kan och jag ska försöka hinna kika förbi hos er också.. Men, hinner jag inte det så vet ni alla varför!!

Kram på er alla!!


Kommentarer
Postat av: elena cn

Ojoj, det är väl ändå inte din egen 50-årsfest du får fixa alldeles ensam??

Glöm inte att sola benen lite mellan allt planerande:)

2009-07-15 @ 11:02:50
URL: http://elenassida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0