Förmiddag...

Dotter C klev, tillsammans med två kamrater, på kustbussen för att ta sig drygt 15 mil söderut. De ska bo med en kompis i hennes stuga över helgen. Inte ensamma dock. Föräldrarna finns på plats och jag har pratat med dem..
Så läget är under kontroll! :o) Den andra dottern har planer på att gå på bio med pojkvännen. De ska visst se den nya Harry Potter-filmen.

Här är vädret mulet, men tack och lov rätt varmt i allfall.. Funderar på vad jag ska hitta på idag. Drygt en vecka kvar av semestern och jag kan ju inte påstå att jag känner mig utvilad! *suck*

Funderar på en tripp till Fredrika på lördag. Men ska kolla in den norska vädersiten först. Tempel eller ej, jag känner inte för att stå där i ösregn! ;o)

Kommentarer
Postat av: Cina

Mmmm. Det gäller att ligga i som förälder. Inte för att man misstror sina barn men man vet ju inte. Brukar också alltid "kolla" med föräldrar dit ungarna ska, sen kan man koppla av!

Här är också varmt men ingen sol idag. Har städat lite, nästa vecka är vårt hus utlånat till svärföräldrars vänner och man vill ju göra gott intryck!

2009-07-23 @ 19:52:10
URL: http://cinaslada.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0